Известие

Collapse
No announcement yet.

Лашка при отпускане на газта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
    И аз съм го имал този проблем, появявал се е и е изчезвал сам.
    И при по-новите TwinSpark-ове го има това явление от време на време. На мен ми се случва не много рядко. От бензина не вярвам да е, карам само със 100 октана от Еко. По-скоро или дюзи, или някой датчик дава криви стойности от време на време, или компа се ошашква за секунда.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #47
      ТОЧНО ТАКА. ТОЗИ ПРОБЛЕМ Е ОТ СПУКАНО ГУМЕНО СЪЕДИНЕНИЕ МЕЖДУ ДРОСЕЛА И ДЕБИТОМЕРА. ПРОВЕРЯВАЙТЕ ПО-ПОДРОБНО ОТДОЛУ НА СГЪВКИТЕ.
      ALFA ROMEO 155 1.7 TS 8V-Ex; ALFA ROMEO 146 1.9 JTD-Ex; ALFA ROMEO 147 1.9JTD M-Jet 16V-Ex; ALFA ROMEO 159 2.4 JTDM

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от SCIRO Покажи съобщение
        ТОЧНО ТАКА. ТОЗИ ПРОБЛЕМ Е ОТ СПУКАНО ГУМЕНО СЪЕДИНЕНИЕ МЕЖДУ ДРОСЕЛА И ДЕБИТОМЕРА. ПРОВЕРЯВАЙТЕ ПО-ПОДРОБНО ОТДОЛУ НА СГЪВКИТЕ.
        При мен съединенията са здрави. Със сигурност.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • #49
          Ще проверя за съединението утре и ще пиша. Благодаря за мненията, като знам че гърнето ми не е у ред може и ламбдата да дава грешки. Пропуснах да пиша че ми свети и лампата за инжекциона, но тя свети цяла година и колата лети, може сега да почва да се усеща. Тъпото е, че на диагностика дава грешка при вързването с компа и не се разбра от какво е.
          2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
          ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
          sigpic

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
            Ще проверя за съединението утре и ще пиша. Благодаря за мненията, като знам че гърнето ми не е у ред може и ламбдата да дава грешки. Пропуснах да пиша че ми свети и лампата за инжекциона, но тя свети цяла година и колата лети, може сега да почва да се усеща. Тъпото е, че на диагностика дава грешка при вързването с компа и не се разбра от какво е.
            Мирише ми на дебиломер, ма знам ли ... или спукана връзка или дебиломер, щом имаш и грешка във формата на дюза...
            Last edited by Pastora; d.m.y г., 23:16.
            Arena Coast Customs

            Comment


            • #51
              Така, смяната на свещи не помогна, но старите бяха много черни исъс сажди, а и омаслени, тъй като от горната ми гарнитура понякога като я изпържа явно капе масълце, макар и в рамките на позволеното. Не бяха приятна гледка, сложих Денсо от по 4.50 с отстъпка. Колата определено върви малко по добре, но няма разлика в уауауа-то. Проверих и кабелите на тъмно - не искрят. Не успях да ги замеря, но ми се струва, че са ок.

              Относно гофрирания маркуч до дебитомера - проверих и както очаквах не е скъсан. Колата не е била на газ, а те обикновено се късат, защото плочката ги измества и им променя ъгъла, доколкото знам.

              Ще пробвам при първа възможност за дебитомер. А, и сега като вече съм чел темата - колата наистина си лашка при отпускане на газта, ама ако го няма другия проблем това се преживява лесно
              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
              sigpic

              Comment


              • #52
                На мен това лашкане ми прилича да е от задвижването някъде ,маховик ,съединител ? Навремето карах един дърт транзит който лашкаше по същият начин и се оказа ,че нещо кардана му не беше добре.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #53
                  При мен го има също това "лашкане" в граничната зона на празните обороти. Примерно се движа с 60 (независимо на кава скорост), пускам газта, колата плавно си намалява и при достигане на гранични обороти за излизане от принудителен празен ход разклаща леко (но досадно), след което заглажда работа. Ако в този момент подам газ (независимо рязко или плавно), пак разклаща леко и след това заглажда. На по-високи обороти го няма тва придърпване при отпускане и подаване на газ.
                  Оставена на място на празен ход обаче работи като часовник, същата работа и ако я пусна на първа без газ в някой тегав "керван" - пъпърка си гладко, докато не подам малко газ. Много е дразнещо тва в задръстванията, когато карам близо до граничните обороти. Обирам ги със съединителя тези лашкания, но...

                  Имал съм и другия вариант, споменат от Мочко - преди години ми се беше разхлабил предният мост и пак имаше лашкане, но усещането е друго, а и се чуваше почукване.

                  Профилактично смених и аз кабели, свещи, горивната помпа и тя е нова (че увяхна), гуменият маркуч към дебитомера е чисто нов оригинален. Дебитомерът е "ревизиран" по друг повод, моторчето за празния ход е май единственото нещо, което не е пипано никога по тази кола.

                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                  Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
                    моторчето за празния ход е май единственото нещо, което не е пипано никога по тази кола.
                    е точно и това при мен не е пипано и почвам да го набеждавам и за други ефекти... само съм го чистил, но никога не съм пробвал с друг мотор, дали ще има някаква промяна в работата на мотора, като цяло.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #55
                      Не знам дали не си измислям вече но ми се струва, че е станало по-шумно това моторче при мен. Ще взема да го почистя да видя дали ще има ефект.
                      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Днес пробвах самодиагностиката от темата на Proof и на таблото ми присветна следният код - 1-2-2-4 - heated lambda probe. Това по какъв начин се различава ит съседната грешка 1-2-2-3 regulation of lambda probe не ми е ясно. Предполагам, че почвам да събирам пари за ламбда сега. Все не ми остава време да се възползвам от любезното предложение на пастора да пробваме с неговия дебитомер, но в момвнта трябва да пиша уж две курсови работи Живот и здраве януари ще сменя ламбдата и се надявам всичко да си влезе в час.
                        __________________
                        Last edited by Vesko84; d.m.y г., 23:25.
                        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
                          Днес пробвах самодиагностиката от темата на Bass и на таблото ми присветна следният код - 1-2-2-4 - heated lambda probe. Това по какъв начин се различава ит съседната грешка 1-2-2-3 regulation of lambda probe не ми е ясно. Предполагам, че почвам да събирам пари за ламбда сега. Все не ми остава време да се възползвам от любезното предложение на пастора да пробваме с неговия дебитомер, но в момвнта трябва да пиша уж две курсови работи Живот и здраве януари ще сменя ламбдата и се надявам всичко да си влезе в час.
                          __________________
                          по принцип тази грешка е за подгрева на сондата - може бушона или релето да не са добре, които дават ток за подгева на сондата! Бушона и релето са под дебиотмер-а!


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #58
                            Проверих бушоните - дотолкова мога сам. Иначе релетата ще ги закарам да ги тестват. Някаква идея кое от всички релета е това за ламбдата - направих снимки?
                            Attached Files
                            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Колеги като чистите това прословуто моторче за празен ход,после занулявате ли компютъра-в смисъл-да откачате отицателната клема на акумулатора?

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                                Колеги като чистите това прословуто моторче за празен ход,после занулявате ли компютъра-в смисъл-да откачате отицателната клема на акумулатора?
                                НЕ.
                                ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                                Renault Megane II Grand Tour-2004г

                                Comment

                                Working...
                                X